Hvordan at oprette en op salg fordel for din virksomhed

Hvordan at oprette en op salg fordel for din virksomhed

Med at sælge dine kunder giver simpelthen den næste logiske løsning til kundens næste logiske behov. Det er dit job at altid skabe den næste logisk behov og løbende sælge og sælge. Der er altid én ting mere at sælge.

En af de store fejl jeg finde beskæftiger sig med små virksomheder er, at de mener, når deres virksomhed har givet deres produkt til kunden, som er slutningen af processen. Der er intet, der kan være mere galt med din virksomhed.

Hver salg behov et andet salg, fordi ethvert behov, der er opfyldt, vil skabe endnu behov engang i fremtiden. Den konklusion, at du skal gøre er at du skal oprette den op sælge og fortsætte med at oprette op sælger som aldrig slutter logiske skridt i iværksættelsen af en effektiv markedsføring mission.

Man kan sige, jeg ikke har nogen vare eller tjenesteydelse til at sælge som en op sælge. Mit svar til at udvikle en.

Selvom du ikke producerer den vare eller tjenesteydelse, sælge nogen andre gør og at en anden gerne vil betale dig for at tillade dem at få på din klient base, så de kan op dine kunder. Der er altid noget andet at sælge dem.

De praktiske følger op salg vil sandsynligvis resultere i danner joint venture relationer. Virksomheder fungerer i dag anderledes end den nogensinde har.

Et andet godt eksempel kan ses i postordre blomster. I gennemsnit er der faktisk 6-10 dage fra skæring af en blomst, før en kunde modtager det og sætter det i en vase i deres hjem, enten som en gave eller bare til at lyse op i deres hjem. Den mellemliggende tid er forÃ¥rsaget af den traditionelle distributionssystem grossister forhandlere og detailhandlere. En ægte iværksætter arbejde bogstaveligt talt Ã¥r pÃ¥ en idé til blomst levering til 9 dage, lavet en direkte fra producenten til kunden via Federal Express. I dag er der genererer $10.000.000 i salg. Hvad var entrepreneur’s produkt? Det var en tanke værd $10.000.000.

Denne virksomhed er blot en række relationer mellem en katalog selskab, Federal Express og flere uafhængige blomst avlere i hele Det Forenede tavler. Det er en forretning af joint ventures. Selv om denne fyr ikke faktisk har den vare eller tjenesteydelse, skabte han en.

Dette fører til at finde din virksomhed inden for din virksomhed. Et rigtig stærkt koncept er at udfordre dig selv, dine kunder, leverandører og medarbejdere hele tiden søge efter nye virksomheder inden for din virksomhed.

Der er et ubegrænset antal udløber forretninger kan du oprette. Du kunne have en udløber af rådgivning til de mennesker, du sælger til. Du kan derefter kommunikere og marked og også gøre seminarer og workshops.

For Bilforhandlere, ville de give udvidede garantier og forsikring til nye bilejere. For en entreprenør, uanset om det er opvarmning og køling, swimmingpools, skadedyrsbekæmpelse, eller hvad, kan de også give produktionskontrakter med service.

Et eksempel ville også være en pool entreprenør for eksempel kan bruge op sælge gennem udbud af en årlig servicekontrakt ren og servicere en pool fire gange om året. Dette kan dramatisk forbedre hans bundlinje. Faktisk kan dette faktisk dobbelt værdi for kunderne ved ekstra indkomst på 40% for dig mens de underskrive en årlig kontrakt.

Lad os sige servicekald for en skadedyrsbekæmpelse eller et opkald til en pool er $100 og 100 gæster om året. Der er en brutto på $10.000, som er $100 pr. kunde. Op sælge strategi er en årlig kontrakt hvor du vil besøge fire gange om året. Omkostningerne for hvert besøg til kunden er $100, så de samlede omkostninger på dette punkt er $400 (før de giver en rabat).

Hvis de køber i dag, give du dem en rabat på $150, som $250 er omkostningerne til kunden. Hvis du lukker kun 40% af disse mennesker, er din nye indtægter $10.000. 40% af 100 er 40 mennesker gange $250, som er den årlige servicekontraktens kostbeløb.

Så den nye værdi af disse 100 kunder er $20.000 $10.000 for servicekald ($100 x 100 kunder) og en anden $10.000 for de 40 mennesker, der betalte $250 for den årlige kontrakt. Værdi pr. kunde er nu $200. Du har lavet $20.000. Du har stadig de samme 100 gæster. De er nu værd $200. Der er dobbelt værdi.

Hvilken service kan du op sælge til dine kunder? Næsten alle virksomheder kan tilføje et nyhedsbrev eller en ekstra måned af en kostplan for halvdelen af den oprindelige pris. Måske kunne en konsulent service ydes. Mulighederne er uendelige. Lad din kreative sind arbejde for din virksomhed i stedet for at begrænse til kun ét produkt eller service.

Copyright © 2005 Abe Nathalie

Du kan offentliggøre denne artikel i din ezine, nyhedsbrev pÃ¥ dit websted, sÃ¥ længe bylinen er inkluderet og artiklen er indeholdt i det hele. Jeg spørger ogsÃ¥, at du aktivere nogen html links findes i artiklen og i forfatterlinjen. Behage sende en høflighed link eller en e-mail, hvor du udgiver: [email protected]